Oldalak


Kedves Látogató!


Örülök, hogy erre tévedve benéztél az oldalamra. Itt főleg fanfictiont és általam kitalált történeteket olvashatsz. Jelenleg Spirit Bliss Árnyékvilág című regényében szereplő Sunrise történetre írok fanficet. Emellett igyekszem majd minél több saját ihletésű írást is hozni. Ha tetszik a tartalom remélem gyakori olvasóm leszel.

Xoxo, Anne



Kegyetlen Függővégek Írója
Cím

Sziasztok!
„Ez nem egy díj! Ezt nem lehet csak úgy megkapni! Ezért meg kell dolgozni, hogy kiérdemeld!”
A Kegyetlen Függővégek Írója Címet, aminek egyik alapítója vagyok – Krisz mellett–, azért hoztuk létre, hogy kedvenc blogíróitokat megjutalmazzuk! :)
Ha szeretnétek többet tudni erről, valamit ajánlani írókat, akik ezt a címet igazán kiérdemelnék, akkor kérlek, nézzetek be IDE, és miután elolvastátok a rövid ismertetőt, komment formájában írjátok meg, ti kiknek ítélnétek oda. :)
(A kommentben az író neve, blogjának címe – hogy el tudjuk érni –, valamit egy-két szavas indoklás szerepeljen!)
Előre is köszönjük!
Anne és Krisz



2011. július 18., hétfő


Kedves Olvasók!

Mint láthattátok elmaradt a friss, pedig jeleztem, hogy lesz. Ennek egy oka van. Az utóbbi időkben elég sokat gondolkoztam, osztottam, szoroztam. Agyaltam azon, hogy hogyan is tovább, hogy milyen végkifejlet felé szeretném vinni a történetet. Eljutottam arra a pontra, ahol azt kell, hogy mondjam, nem tudok semmi érdemlegeset felmutatni. Valószínűleg ezt elég sokatok megkérdőjelezné, de el kell fogadnotok, hogy így érzek. Jelen helyzetben úgy érzem, nem tudok a Sunrise-ból olyan történetet kihozni, amilyet a megírása kezdetén akartam. Őszintén szólva, már a történet alapkoncepciója is sántított a elejétől fogva, csak hagytam magam ámítani. Szóval, íme a döntésem: átírom a Sunrise-t! Ez azt jelenti, hogy nagyjából a történet fonala megmarad. Lesz Jeremy és Leila, meg a többi szereplő is megmarad, viszont más lesz az alapsztori, más felépítése lesz és természetesen kibővül új elemekkel. Ezek az elemek új szereplőket is jelentenek és új lényeket. Így egy teljesen saját, és új történet fog születni. Már elkezdtem a munkálatokat, és hétvégére kész is leszek a teljes karaktervázlatokkal. Ha minden jól megy, jövőhét közepére kész lehet egy új fejezet.Természetesen fogok felrakni egy kis bemutatást a történetről, ami alapján mindenki eldöntheti, hogy olvasni szeretné-e.
Természetesen megértem, hogy ezzel a döntésemmel sokaknak okozok csalódást, de azt kell kérnem, értsétek meg az én érveimet is. Imádom írni a történetet, de szenvedek, hogy nem tudok belőle olyan izgalmas dolgot kihozni, amilyet szeretnék. A legutóbbi fejezet se lett a legjobb, és ezért mindenkitől elnézést kérek.
Szóval, megértem, ha lesznek olyanok, akik elpártolnak mellőlem. Azonban azt kérem mindenkitől, hogy legalább várja ki az első fejezetet. Én tudom, hogy sokkal jobb történetet tudok ebből kihozni, de ehhez mindenképpen át kell hogy dolgozzam. Természetesen minden eddigi Sunrise fejezet fenn marad a honlapon egy ideig. A pontos dátumot, hogy meddig, majd közlöm, ahogy minden esedékes változást is előre befogok jelenteni.
Mindezek után azt kérem, hogy valakinek bármilyen kérdése van, az kérem jelezze a chatben vagy itt, komment formájában.
Mindenkinek további szép napot!
Xoxo, Anne

1 megjegyzés:

lana írta...

No hát!
Először is, én magam is kételkedtem, mikor QueenAnne-től megtudtam, hogy átírja a sztorit. DE! Higgyétek el, olyasvalami alakul, ami miatt senki, de senki nem fogja megbánni, hogy ez a fonal másképp fut tovább. Fantasztikus lesz, én már most imádom (mert igen, engem egy kicsit jobban beavattak:P), hát még milyen lesz olvasni! Szóval türelem, és ne pártoljatok el, mert egyszerűen nem érdemes! QueenAnne fantáziája felülmúlhatatlan, és ez a történet is az lesz:))
xoxo, Lana

Megjegyzés küldése